Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rodin penkit
#1
Olen suunnitellut vaihaa autooni (2D sedan) etupenkit. Penkkien pitäisi olla sellaiset, että takapenkille kulku olisi mahdollista. Selkänojan tai koko penkin pitäisi kääntyä eteenpäin. Selkänojan säädettävyys olisi plussaa ja olisi hyvä jos penkin alla olisi kiskot pituussäätöä varten. Penkin istuinosan max. leveys 53cm.

Olisiko ehdotuksia millaisia alkaisin etsimään? Jos on ylimääräisenä sopivia niin saa myös tarjota.
Reply
#2
Moro, heti piti tarttua viestiin kiinni. Mulla olis Heraldin etujakkarat jouten, verhoiluhommia pitäs kyllä harrastaa kun toisen oon riisunut jo luille asti. Selkänojassa itessään ei oo säätöö mut kippaavat ne on ja leveys tais olla jotain 50 sentin luokkaa. 40 e pari ne lähtis muihin talleihin pyöriin... Kiskoista en nyt muista, pitää tarkastaa jos kiinnostusta löytyy.

t Vexi
Reply
#3
Seurataan mihin keskustelu johtaa. Kovaa kiirettä asialla ei nyt ole. Ensikesä varmaan menee vielä vanhoilla.
Reply
#4
Paa Vexi jakkarat myyntiin tonne myyntipalstalle myös
Reply
#5
Penkit löytyivät lopulta ebay.de sivustolta. Uudelleen aidolla nahalla verhoillut ja muutenkin päivitettynä. Kiinnikkeet penkkien ja lattian välille piti tietysti askarrella, mutta saipahan juuri sellaiset kuin halusi.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)